مرور برچسب

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

ماموت خودرو، پیشتاز در جلب رضایت مشتریان

به گزارش نیکان شهر، بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در این رده‌بندی که بر اساس ارزیابی شاخص‌هایی از جمله کیفیت تعمیرات و سرویس‌های ادواری، رفع ایرادات ثبت شده، رفتار و برخورد پرسنل و همچنین مدت زمان تامین قطعات،…
ادامه مطلب ...

خدمات ویژه ایران خودرو به مشتریان در طرح «پایش مشتری»

به گزارش نیکان شهر، بر اساس راهبردهای گروه صنعتی ایران خودرو در مسیر ارتقای کیفیت تحویل محصول و رضایت مشتریان از خدمات فروش، طرح‌های مختلفی اجرا شده است. طرح پایش مشتری (Follow up) به عنوان یکی از طرح‌های انجام شده در حوزه خدمات فروش سهم…
ادامه مطلب ...

کاهش ۴۱ درصدی شکایات کیفی محصولات ایران‌خودرو

به گزارش نیکان شهر، سهراب برفروشان با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد کیفی در چند ماهه اخیر در گروه صنعتی ایران‌خودرو، از به ثمر نشستن این پروژه ها و تاثیر آن در کاهش شکایات و افزایش رضایتمندی مشتریان خبر داد و گفت: ایران‌خودرو در راستای…
ادامه مطلب ...

افتتاح دو نمایندگی جدید ایران خودرو

به گزارش نیکان شهر، ماشااله وردینی معاون خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: در حال حاضر ۶۵۲ نمایندگی مجاز ایران‌خودرو در سراسر کشور در حال خدمت‌رسانی به دارندگان محصولات این مجموعه هستند و با توجه به نیازسنجی در هر استان نمایندگی‌ها به لحاظ…
ادامه مطلب ...

کسب تمام سه ستاره ارزیابی خدمات پس از فروش توسط شرکت ایساکو

به گزارش نیکان شهر، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، که در سیزده سال گذشته همواره در بین شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پس از فروش صنعت خودرو، بالاترین امتیاز این حوزه را از آن خود کرده، در سال جاری نیز با رشدی چشم گیر در تمام شاخص‌ها موفق…
ادامه مطلب ...

ایران خودرو دیزل بار دیگر موفق به ارتقای کیفیت اتوبوس آتروس شد

به گزارش نیکان شهر: براساس گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، پروژه ارتقای کیفی اتوبوس آتروس در سال جاری، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های حوزه‌ کیفیت این شرکت به شمار می‌رود و با برگزاری جلسات کارشناسی، انجام اقدامات لازم و مرتبط با…
ادامه مطلب ...