ماموت خودرو، پیشتاز در جلب رضایت مشتریان
براساس ارزیابی شرکت ISQI در خصوص خدمات پس از فروش شرکتهای خودرویی در پاییز 1401، شرکت ماموت خودرو توانست رتبه نخست رضایت مشتریان را در میان 29 شرکت خودرویی کسب کند.
به گزارش نیکان شهر، بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در این ردهبندی که بر اساس ارزیابی شاخصهایی از جمله کیفیت تعمیرات و سرویسهای ادواری، رفع ایرادات ثبت شده، رفتار و برخورد پرسنل و همچنین مدت زمان تامین قطعات، تعمیر و تحویل خودرو صورت گرفته است، شرکت ماموت خودرو با ارتقاء ۳۱ امتیاز نسبت به دوره قبلی و کسب ۸۳۴ امتیاز در جایگاه اول قرار گرفته که نشاندهنده تحقق اهداف این شرکت در زمینه ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش و همچنین توجه مستمر به اصول مشتریمداری است.
مشتریان ماموت خودرو برای دریافت خدمات میتوانند از طریق وبسایت رسمی ماموت خودرو به نشانی www.mammutkhodro.com یا شماره تماس ۱۶۶۰ (تهران) و ۴۱۷۵۵۰۰۰-۰۲۱ (شهرستانها) نسبت به رزرو نوبت و نمایندگی مورد نظر اقدام کنند.
منبع: پرشین خودرو