فروش در خودروسازی زامیاد رشد ۳۳۰ درصدی داشته است

مقایسه آمار فروش این خودروساز در مقایسه با سال گذشته نشان از آن دارد در پنج‌ماه مشابه سال ۱۴۰۰ فروش این خودروسازی در مقایسه با سال گذشته ۳۳۰درصد رشد داشته است.

0 229

به گزارش نیکان شهر، سید محسن مرتضوی مدیرعامل شرکت زامیاد گفت: «در پنج‌ماه سال گذشته فروش محصولات زامیاد به ۴هزار و ۱۰۷ دستگاه رسیده بود.» . این شرکت قصد دارد با ایجاد تنوع در سبد محصولات، به کارگیری شرایط متنوع فروش و پیش فروش و نیز حذف فرآیند قرعه کشی، تعداد ۱۵ هزار و ۹۵۶ دستگاه از محصولات خود را به مشتریان عرضه نماید.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آمارها نشاندهنده این موضوع است که شرکت زامیاد در رشد فروش نقطه به نقطه نیز موفق عمل کرده است، بطوریکه میزان تولید در این شرکت در هر یک از ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد سال جاری نیز در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، روندی افزایشی داشته است.

مدیرعامل شرکت زامیاد در ادامه با اشاره به رشد تولید شرکت زامیاد در پنج ماه نخست سال جاری یادآور شد: این شرکت همچنین توانست با اجرای برنامه جامع خود در تمامی حوزه ها علی الخصوص: تامین، تولید، مهندسی، کیفیت و فروش و با کمترین انحراف از برنامه در پنج ماهه نخست سال جاری تعداد ۱۵ هزار و ۷۴۱ دستگاه انواع خودرو تجاری سبک شامل وانت زامیاد تک و دوگانه سوز، کامیونت پادراپلاس تک و دوگانه سوز و پیکاپ دوکابین کارون را تولید و عرضه نماید که رشدی ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی، افزایش تولید و اجرای برنامه توسعه محصول از طریق طراحی و ساخت خودروهای جدید با کمک شرکت های دانش بنیان ایرانی را از برنامه های شرکت زامیاد در شش ماهه دوم سال جاری دانست و گفت: ارتقاء سطح کیفی و افزایش همزمان سبد محصولات و گام گذاشتن به بازار محصولات مسافری و رسیدن به تولید ۵۰ هزار خودرو در پایان سال، از دیگر برنامه های زامیاد در سال جاری است.

مرتضوی با تاکید بر اینکه شرکت زامیاد به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان، توجه ویژه‌ای به سطح کیفی محصولات و حفظ و ارتقاء تیراژ تولید دارد، خاطرنشان کرد: بخشی از برنامه‌های مرتبط با ارتقاء کیفی محصولات در زامیاد شامل: تجهیز سالن رنگ، نوسازی فیکسچر، پروژه موتور یورو۵ و … می باشد.

شرکت زامیاد با اتکاء به اندیشه و توان کارکنان سخت کوش خود سعی دارد تا با با ادامه روند افزایش تولید، ارتقاءکیفیت و توسعه محصول، در راه پیشبرد اهداف سازمانی گروه خودروسازی سایپا و تحقق منافع ملی و اعتلای روز افزون صنعت کشور، ایفای نقش نماید.

منبع: فارس

پیام بگذارید