کاهش ۳ دقیقهای مدت زمان دریافت خدمات امدادی
مدیرعامل امداد خودرو ایران گفت: مدت زمان دریافت خدمات امدادی را با بکار گیری پلتفرم هوشمند سه دقیقه کاهش داده و به 22 دقیقه رساندهایم.
به گزارش نیکان شهر، سیدعباس میرحسینی، با اعلام این خبر اظهار داشت: امداد خودرو ایران با تکیه بر دانش فنی خود و استفاده از توان شرکتهای استارتآپ آرامش بیشتری به مشتری داده است.
وی با بیان اینکه خدمات امداد خودرو از حالت سنتی تغییر کرده است، تصریح کرد: ایمنی، دسترسی آسان، کیفیت و قیمت مهمترین شاخص های مورد انتظار مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو است.
میرحسینی، اضافه کرد: در حال حاضر ۲۰ درصد از خدمات از طریق این پلتفرم ارایه میشود که تا پایان سال به ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.
وی شرایط کرونا را عاملی برای توسعه خدمات غیرحضوری دانست و گفت: این موضوع سبب شد ۲۰ درصد خدمات به صورت حضوری در محل مورد نظر مشتری ارایه شود که در صرفهجویی وقت مشتریان و یا کاهش تراکم مراجعات نقش بسزایی داشت.
مدیرعامل امداد خودرو ایران در پایان از هماهنگی صورت گرفته با سازمان حج و زیارت برای دریافت بانک اطلاعات مسافران اربعین خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش بینی شده ۳۰۰ هزار خودرو در اربعین امسال به مرزهای عراق سفر خواهند کرد و هماهنگی با زائران برای آمادگی قبل از سفر و نحوه دریافت خدمات امدادی صورت گرفته است.
منبع: پرشین خودرو