رئیس ایدرو: تحلیل اطلاعات منجر به تعالی سازمان ها و شرکت‌ها می‌شود

0 3



به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، فرشاد مقیمی روز یکشنبه در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما اظهار داشت: شرکت‌ها و سازمان‌ها با اهتمام به تحلیل اطلاعات می توانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی دارای مجموعه ای از فاکتورها و شاخص‌ها است منجر به بهبود عملکرد و جایگاه شرکت ها می شود.

وی ادامه داد: مشتری مداری و دست یافتن به درک درستی از انتظارات مشتریان از مهمترین شاخص‌های اصلی در رسیدن به تعالی سازمانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) عنوان کرد: از دیگر شاخص های تعالی سازمانی مدیریت فرایندها و تمرکز بر تغییر است که در رسیدن شرکت‌ها و سازمان ها به جایگاه واقعی کمک می کند.

وی با بیان اینکه نوآوری و خلاقیت از مهمترین مسایل در کسب و کارهاست گفت: سرمایه و دارایی یک مجموعه توجه شاخص های تعالی سازمانی است که منجر به رشد عملکرد می‌شود.

مقیمی تاکید کرد: تحلیل اطلاعات و مدیریت فرایندها از مهم‌ترین شاخص های تعالی سازمانی است که بدون توجه به این شاخص هیچ اتفاقی در راستای تعالی سازمانی نمی افتد از این رو توجه سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی به تحلیل اطلاعات به ارتقای عملکرد و رونق کسب و کار می‌انجامد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، بیست و دومین همایش تعالی سازمانی امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما آغاز شده است و فردا روز دوم در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد شد.

این رویداد که با حضور چهره‌های برجسته مدیریتی کشور برگزار می‌شود، فرصتی بی نظیر برای مدیران و سازمان‌های برتر فراهم می کند تا بتوانند در کنار هم جمع شوند، از تجربه‌های موفق یاد بگیرند و با جدیدترین روش‌های بهبود عملکرد آشنا شوند.

در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی، علاوه بر معرفی سازمان‌های برنده در سطوح مختلف تعالی و سازمان‌های سرآمد، برنامه‌های مربوط به ارائه دستاوردهای برجسته از طریق تحلیل‌گری داده نیز مورد توجه قرار گرفته است.

در این دوره هزار و۶۰۰ شرکت ارزیابی شده اند که در این رویداد، ۳۷ شرکت برتر تقدیر ، ۳۶ شرکت گواهی تعهد به تعالی و ۱۱ شرکت تندیس می گیرند. که یکی از این تندیس ها زرین و و تندیس دیگری سیمین نقره ای است.

پیام بگذارید