با گذشت ۳۶۵ روز شستا رسانه یکساله شد، با راهاندازی این رسانه مردم میتوانند از جزییات اتفاقهای رخ داده در مجموعه مطلع شوند.
برای رسیدن به روزی که بتوانیم تیتر «شستا رسانه یکساله شد» را منتشر کنیم به ظاهر ۳۶۵ روز گذشته است اما ناظران منصف میدانند که راهاندازی یک رسانه و شیشهای کردن اتاقهای ساختمانی که دیده نشدن، ویژگی بارز آن بود چقدر سخت است.
حسن محمدی، مدیر روابط عمومی شستا نوشت: “با راه اندازی #شستا_رسانه به ارتباط مستقیم و بی واسطه با جامعه مخاطب اقدام کردیم و ریلگذاری انجام شد تا افراد متخصص بتوانند با هرسرعتی روی آن حرکت و مردم نیز بتوانند از جزییات اتفاقهایی که در این مجموعه رخ می دهد، مطلع شوند.
قطعا شفافیت زمینه و امکان نظارت و مشارکت عمومی در عملکرد شستا را فراهم کرده و ضامن پیوستگی و پایداری سیستم فرآیندهای آن میشود.
حتما نیاز به اشاره ندارد که حرکت در این مسیر، بدون توجه و برنامه ویژه دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که شفافیت مهمترین اولویت برنامهای ایشان بود امکانپذیر نبود، ضمن آنکه شیشهای شدن شستا شجاعت و جسارتی لازم داشت که دکتر محمد رضوانیفر مدیرعامل شستا آن را با برنامهریزی دقیق و هدفمند همراه کرد و آن شد که امروز شاهدش هستیم و یکسالگیاش را اطلاعرسانی میکنیم.
منبع: خبرگزاری تسنیم