قیمت پژو ۲۰۷ به مرز مهم رسید/ بازار خودرو در لاک نوسانی+ جدول

0 1



عکس:‌ اکوایران/ دانیال شایگان

به گزارش اقتصادنیوز، بازار خودرو امروز را در حالی آغاز و سپری کرده است که نسبت به روزهای گذشته نوسان محسوسی را به ثبت نرسانده است. تحلیلگران با عینک تیزبینانه به این نکته اشاره می‌کنند که رکود کماکان بر خودروهای داخلی و خارجی حاکم و خریدوفروش در کمترین سطح خود در جریان است. فعالان بازار بر این باورند که تغییر مسیر بازار طلا و ارز از نزولی به صعودی عاملی است که افزایش قیمت خودرو را می‌توان به آن نسبت داد. 

با این حال، بررسی خبرنگار اقتصادنیوز از بازار نشان می‌دهد امروز قیمت «اطلس» به ۵۲۰ میلیون تومان رسید و در مقابل «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس ۶ دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» در بازار ۹۲۰ میلیون تومان قیمت خورد. اما «پژوi 207 اتوماتیکTU5P » در بازار ۹۰۰ میلیونی تومانی شد. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» هم در بازار یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

ارزیابی‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۹۲۵ میلیون تومان قیمت خورد. «رانا پلاس» هم امروز در بازار ۶۵۰ میلیون خورد و «پژو پارسLX  مدل ۱۴۰۲ هم ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورد.

ایران خودرو

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهین G»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ای R» مدل ۱۴۰۲، «کوییک دنده‌ای S»، «کوییک اتومات R»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین G» در بازار ۷۴۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. خانواده کوییک هم نوسان اندک قیمت داشتند، امروز «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۲۸ میلیون تومانی بود، اما «کوییک‌R  اتومات» در بازار  ۵۵۷ میلیون تومان قیمت خورد. «کوییک دنده‌ایS » هم در بازار ۴۲۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. به گزارش اقتصادنیوز، بررسی بازار نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۲۶ میلیون تومان قیمت خورد و «اطلس» هم در بازار ۵۲۰ میلیون تومانی شد.

سایپا

 

پیام بگذارید