۳ معاون وزیر ورزش منصوب شدند/ محمدیان معاون بانوان، حسنخانی معاون همگانی

0 2



وزیر ورزش و جوانان طی احکامی سه معاون خود را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، احمد دنیامالی در احکامی مختلف، معاون توسعه ورزش بانوان، معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و نیز سرپرست مرکز حراست این وزارتخانه را منصوب کرد.

معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی فریبا محمدیان را به عنوان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

بر اساس اعلام وزارت ورزش، معاونت ورزش امور بانوان در دولت یازدهم، ریاست فدراسیون اسکیت، نایب رییسی فدراسیون والیبال و عضویت در هیات علمی دانشگاه آزاد از جمله سوابق مدیریتی و تحصیلی معاون جدید وزیر ورزش در امور بانوان است.

معاونت امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی

احمد دنیامالی همچنین طی حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین حسنخانی را به عنوان معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسنخانی از اساتید حوزه علمیه و صاحب‌نظر در حوزه فرهنگ و ورزش است که علاوه بر تحصیلات دروس خارج فقه و اصول حوزه از دهه ۷۰ در حوزه ورزش و جوانان صاحب نظر بوده است.

معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش

وزیر ورزش و جوانان در حکمی دیگر سید غنی نظری خانقاه را به عنوان سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

بر اساس اعلام این وزارتخانه،  نظری دکتری حقوق و سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم و عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی و کمیسیون اصل نود را در کارنامه دارد.

سرپرست مرکز حراست وازرت ورزش و جوانان 

دنیامالی همچنین قاسم ایمان‌نژاد را به عنوان سرپرست مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

انتهای پیام

پیام بگذارید