بایرن پشت نویر را خالی نکرد

0 1



باشگاه بایرن مونیخ پس از انتقادهای لوتار ماتئوس از مانوئل نویر در پایان دیدار با بارسلونا از دروازه‌بانش حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، مانوئل نویر پس از دریافت چهار گل در دیدار برابر بارسلونا در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا مورد انتقادهای زیاد و شدیدی قرار گرفت. یکی از افرادی که عملکرد نویر را زیر سوال برد، لوتار ماتئوس بود. او پس از بازی با بارسا در انتقاد از عملکرد مانو گفته بود: مانوئل نویر دیگر مانوئل نویر نیست و دیگر مثل گذشته نیست که توپ‌های مهارنشدنی را مهار کند. شیوه دروازه‌بانی او تغییر کرده است.

با این حال ونسان کمپانی، سرمربی، و کریستف فروند، مدیر ورزشی بایرن، هیچ شکی درباره توانایی این دروازه‌بان ۳۸ ساله ندارند. فروند در نشست خبری قبل از بازی با بوخوم گفت: نویر هنوز یک دروازه‌بان بسیار بسیار بزرگ است؛ یک شخصیت بزرگ. او تاثیر زیادی در نتایج ما داشته و در خیلی از بردهای ما موثر ظاهر شده است.

ونسان کمپانی هم درباره نویر گفت: ما باختیم. وقتی می‌بازیم با هم می‌بازیم. این شکست فقط به خاطر عملکرد مانو نیست. همه در تیم تاثیر دارند از مربی دروازه‌بان‌ها و دیگر مربیان گرفته تا بازیکنان. انتقاد هم بخشی از فوتبال است و باید با آن کنار آمد.

ماتئوس تنها منتقد نویر در پایان بازی چهارشنبه‌شب نبود. فابیو کاپلو نیز در گفت‌وگویش با شبکه اسکای ایتالیا از نویر خواست هرچه زودتر دستکش‌هایش را برای همیشه بیاویزد: «هنگامی که گلرها به سن‌وسال معینی می‌رسند باید ‏شجاعت بازنشسته‌شدن را داشته باشند.»

نویر همچنین در کانون توجهات قرار دارد چون قراردادش در بایرن‌ مونیخ در انتهای فصل به پایان می‌رسد و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره پایان دوران حرفه‌ای او در تابستان ۲۰۲۵ وجود دارد. قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ پس از جام ملت‌های اروپا به کارش در تیم ملی آلمان پایان داد و ممکن است به‌زودی برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند.

بایرن‌ مونیخ سنگین‌ترین شکست فصلش را برابر بارسلونا متحمل شد. بایرن در اسپانیا با نتیجه چهار بر یک شکست خورد تا شب تلخی را تجربه کند. این دومین باخت پیاپی باواریایی‌ها در لیگ قهرمانان بعد از شکست مقابل استون‌ویلا بود.

انتهای پیام

پیام بگذارید