بومی‌سازی ماشین‌آلات سی.ان.سی – ایرنا

0 1



به گزارش روز شنبه گروه علمی ایرنا از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، سید رضا موسوی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: تاکنون موفق به تولید حدود ۸۰ مدل دستگاه CNC در هفت دسته صنعتی مختلف شده‌ایم و دستگاه‌های تولیدی ما در صنعت چوب، صنعت برش فلزات، صنعت سنگ و شیشه قابل استفاده است. به عنوان مثال، در صنعت چوب، دستگاه خراطی CNC را تولید کرده‌ایم که می‌تواند پایه‌های مبل یا نرده‌های پله‌ها را خراطی و منبت‌کاری کند.

وی افزود: تمامی دستگاه‌ها از صفر تا ۱۰۰ داخل شرکت ساخته می‌شوند و برون‌سپاری انجام نمی‌دهیم، کیفیت محصولات نیز پایدار و قیمت آن‌ها بسیار مناسب است.

موسوی در خصوص نحوه عملکرد دستگاه‌های CNC حکاکی روی چوب این شرکت خاطرنشان کرد: این دستگاه‌ها با استفاده از امکانات و قابلیت‌های پیشرفته و به‌روز، طراحی و تولید انواع مبلمان، دکور، سرویس خواب، در و پنجر و کابینت را حتی با پیچیده‌ترین اشکال در کمترین زمان ممکن فراهم کرده است. یکی دیگر از مزایای دستگاه‌های منبت، حکاکی و برش CNC کاهش ضایعات و تولید انبوه است. علاوه بر این، استفاده از این ماشین‌ها آسان است و با داشتن پایین‌ترین سطح سواد رایانه‌ای، کاربران توانایی کار با دستگاه را خواهند داشت.

وی در خصوص رقم اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده توسط این مجموعه دانش‌بنیان گفت: در مجموعه ما به صورت مستقیم ۶۰ نفر مشغول به کار هستند و غیر مستقیم حدود ۱۶۰ نفر با ما همکاری می‌کنند.

پیام بگذارید