تعبیر پیروانی از تساوی برابر ملوان: تلخ!

0 1



سرمربی موقت تیم مس رفسنجان تغییر نتیجه برد برابر ملوان با مساوی در دقایق تلف‌شده بازی را تلخ توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، امیرحسین پیروانی پس از تساوی برابر ملوان در هفته نهم لیگ برتر، اظهار کرد: به هر دو تیم خدا قوت می‌گویم. فوتبال جدای از نتیجه، زیبایی‌های خیلی خوبی دارد و امروز خاطراتی برای من مرور شد و بازیکنانی که ۶، ۷ سال قبل در تیم ملی جوانان بودند بعد از چند سال مقابل ما در قالب ملوان بازی کردند و دیدن آنها جزو خوبی‌های فوتبال بود و واقعاً لذت بردم.

وی افزود: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم سعی کردند از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنند مخصوصا نیمه اول با توجه به شناختی که از ملوان داشتیم و می‌دانستیم که آن‌ها عمق دفاع ما را نشانه می‌گیرند و با وینگرهای سرعتی که دارند با پاس‌های بلند خط هافبک حریف را از بازی خارج می‌کنند فضاهای پشت سر را به خوبی پر کردیم.

پیروانی گفت: بازیکنان من امروز بسیار مسئولانه، با غیرت و باشرافت بازی کردند و علی‌رغم اینکه در این هفته مسائلی حاکم شده بود نه به لحاظ حاشیه بلکه دو کارته بودن بازیکنان، فوت پدر میثم تیموری و این جابجایی اجباری که مجبور بودیم بازیکنان را در پست‌های غیرتخصصی در ترکیب قرار دهیم خیلی خوب بازی کردند و من دست همه آنها را به گرمی می‌فشارم.

سرمربی موقت تیم مس رفسنجان ادامه داد: اگر می‌خواست عدالت فوتبال رعایت شود مساوی نتیجه عادلانه‌ای نبود و ما نیمه اول بارها و بارها ایجاد موقعیت کردیم اما توپ‌های ما به گل نرسید. در نیمه دوم حملات ما ادامه داشت. ایجاد موقعیت کردیم و به گل رسیدیم. بعد از آن صحنه پنالتی اتفاق افتاد. من همیشه به تصمیم داوران احترام می‌گذارم. اما هرچه فیلم بازی را نگاه کردیم به هیچ عنوان آن حرکت مدافع ما فشاری به بازیکن ملوان وارد نکرد اما داور در دقایق اضافه پنالتی گرفت.

او گفت: برای ما تلخ است که در دقیقه ۹۳ سه امتیاز را به یک امتیاز تبدیل شد اما از سوی دیگر کیفیت بازیکنان بعد از هفته‌ها که نتیجه نمی‌گرفتیم و اتفاقات فوتبالی که در تیم ما افتاده بود را باید دید. در عین حال باز بازیکنان باید تلاش و تمرین کنند و اگر کیفیت بازی امروز را در بازی‌های آینده هم ادامه دهند در نیم‌فصل به جایگاه خوبی در جدول خواهیم رسید. بازی خیلی خوبی انجام دادیم و روبه‌روی تیمی که در جایگاه شایسته‌ای در جدول قرار گرفته بازی کردیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم در بازی آینده هم موفق باشند.

پیروانی در خصوص اظهارنظر مربی ملوان مبنی بر نگرفتن یک پنالتی برای ملوان، گفت: نظر ایشان قابل احترام است. اظهارات متعصبانه را هر مربی دارد. اما آنچه واقعیت هست اینکه موقعیت‌های ما بیشتر بود مخصوصا موقعیت‌هایی که به گل نزدیک بودند. در عین حال امتیازات تقسیم و این بازی تمام شد.

سرمربی موقت تیم مس رفسنجان در پاسخ به یکی از خبرنگاران درباره چالش بین بازیکنان تیم مس درون زمین نیز گفت: من با نظر شما موافق نیستم که بازیکنان با هم داخل زمین چالش دارند. بعضاً سر یک توپ ممکن است دو بازیکن با هم بحثی داشته باشند و این‌ها در فوتبالی طبیعی است. بازیکنان ما هیچ مشکلی با هم ندارند.

پیروانی در پاسخ به ایسنا درباره اینکه مس ایجاد موقعیت می‌کند اما گل نمی‌زند، گفت: در فوتبال اگر تیم ایجاد موقعیت نکند به لحاظ تاکتیک دچار مشکل می‌شود اما تیمی که بارها و بارها در محوطه جریمه ایجاد موقعیت کرده به لحاظ تاکتیکی عملکرد خوبی را نشان داده است. بازیکنان ما از یک شوک رها شدند و امیدوارم در بازی بعدی موفق‌تر عمل کنند.

انتهای پیام

پیام بگذارید