شکست ۲ آزادکار ایران در دور نخست امیدهای جهان/ اخراج کشتی‌گیران ترکیه و ارمنستان به دلیل درگیری

0 3



نمایندگان اوزان ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم ایران با نمایشی ضعیف در دور نخست رقابت‌های کشتی آزاد امیدهای جهان تن به شکست دادند.

به گزارش ایسنا، در آغاز رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۲۴ در تیرانا پایتخت آلبانی، علی رضایی دارنده مدال طلای جوانان جهان در دور نخست تن به شکست داد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم ابراهیم خواری در دور نخست برابر سیمونه پیرودو از ایتالیا در مدت زمان یک دقیقه و ۴۴ ثانیه با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. ای در در این مرحله به مصاف آدیلیت الموخامدوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، علی رضایی که چندی پیش در مسابقات جوانان جهان به مدال طلا رسیده بود، در دور نخست برابر کوتا تاکاهاشی از ژاپن در شرایطی که در تایم دوم توانی برای ادامه مبارزه نداشت در نهایت با نمایشی بسیار ضعیف با نتیجه سنگین یازده بر سه شکست خورد. او برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد.

در یکی از مبارزه‌های وزن ۱۲۵ کیلوگرم این مسابقات، کشتی‌گیران ارمنستان و ترکیه به مصاف هم رفتند و در حالی که کشتی‌گیر ارمنستان یک بر صفر از حریفش جلو بود ناگهان دو کشتی‌گیر با یکدیگر به زد و خورد شدید پرداختند که این موضوع باعث شد هر دو از مسابقات اخراج شوند.

در ادامه این رقابت‌ها و در وزن ۸۶ کیلوگرم، ابوالفضل رحمانی پس از استراحت در دور نخست، مقابل ولادیمری گامکرلیدزه از گرجستان در شرایطی که او نیز از آمادگی بالایی برخوردار نبود با نمایشی دور از انتظار با نتیجه چهار بر دو شکست خورد. رحمانی نیز برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان آیون دمیان از مولداوی و کنیاز ایبویان از ارمنستان می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۰ شرکت‌کننده دارد، امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با کومار آنیروده از هند کشتی می‌گیرد.

انتهای پیام

پیام بگذارید