اخباری: در امتیازگیری خوب نبوده‌ایم/ امیدوارم عدالت در فوتبال حاکم باشد

0 4



سرمربی چادرملو پیش از دیدار تیمش برابر هوادار گفت: درست است که در بازی‌های بیرون از خانه امتیازات خوبی نگرفته‌ایم ولی از نظر کیفیتی بسیار خوب بودیم.

به گزارش ایسنا، سعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال چادرملو پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به بازیکنانم گفتم فردا سخت‌ترین بازی فصلمان را داریم و هوادار بازیکنان با تجربه‌ای دارد. باید از مهدی رحمتی بابت جسارتی که داشت و از بازیکنان جوان خود استفاده کرد، تقدیر شود. فردا روز سختی است. تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان در این چند هفته می‌دانند در چه جایگاهی حضور دارند و می دانند چه رسالتی بر روی دوششان برای خوشحال کردن مردم یزد است. سعی می‌کنیم فردا بهترینِ خودمان باشیم و بتوانیم برای خود موقعیت ایجاد کنیم. 

او در مورد عملکرد نامناسب چادرملو در دیدارهای بیرون از خانه گفت: به غیر از بازی با سپاهان و ملوان در باقی بازی‌ها کیفیت خوبی داشتیم. در بازی برابر استقلال خوزستان توانستیم پس از دریافت گل بازی را مساوی کنیم و در بازی مقابل پرسپولیس تا دقایق آخر راه‌های نفوذ را بسته بودیم. از لحاظ امتیازگیری خوب نبوده‌ایم. امتیاز گرفتن در لیگ برتر بسیار سخت است و همه تیم‌ها نزدیک به هم هستند و مربیان و بازیکنان خوبی دارند. تلاش می‌کنیم فردا اولین برد خارج از خانه را به دست بیاوریم.

اخباری در مورد استفاده نشدن از VAR در دیدارهای تیمش گفت: تنها تیمی هستیم که از VAR در بازی‌هایش استفاده نشده است. از همینجا اعلام می‌کنم برای بازی هفته آینده همه شرایط برگزاری استفاده از این سیستم را در ورزشگاه نصیری داریم. می توانیم دوربین های اچ دی اجاره کنیم و اتاق VAR داریم. اگر این سیستم در بازی‌ها بود اعتراض و بهانه‌های من کمتر بود. از داوری آسیب زیادی دیده‌ایم. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد عدالت در فوتبال حاکم باشد.

سرمربی چادرملو عنوان کرد: صادقانه بگویم تیمی که دو سال از تاسیسش می‌گذرد و سال اولی است که در لیگ برتر حضور دارد، منطق می گوید باید در لیگ حفظ شود. کار کردن با مجموعه و مردم استان یزد که فوتبال فهم هستند، باعث خوشحالی‌ام می شود. نمی خواهیم مظلوم نمایی کنیم و دوست داریم جایگاه بهتری داشته باشیم. تا زمانی که شور و شوق هواداران هست قول می‌دهم بازیکنان تمام وجودشان را بگذارند تا بهترین جایگاه را در لیگ داشته باشند. تعهد تیم‌هایی که سال اول حضورشان در لیگ برتر است باقی ماندن در لیگ است ولی من و بازیکنان دوست نداریم فقط در لیگ بمانیم. تاکنون به چیزی که می‌خواستم همچنان نرسیده‌ایم و دوست دارم برای کسب جایگاه های بهتر تلاش کنیم. در مجموعه ای قرار دارم که شرایط برای رسیدن به موفقیت مهیاست.

انتهای پیام

پیام بگذارید