یک انتصاب محیط زیستی دیگر

0 4



با حکمی از سوی رییس سازمان حفاظت محیط زیست، «سید امیرحسین شمس» به عنوان سرپرست دفتر حقوقی و امورمجلس سازمان حفاظت محیط‌زیست منصوب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، در حکم شینا انصاری خطاب به سرپرست دفتر حقوقی و امورمجلس این چنین آمده است: «نظر به شایستگی‌های عمومی و تخصصی و تجربه‌های مدیریتی جناب عالی و بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس به موجب این حکم به سمت سرپرست دفتر حقوقی و امور مجلس  منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن پایبندی به گفتمان دولت چهاردهم، رعایت اصولی چون توافق‌سازی، تخصص‌گرایی، شفافیت و پیشگیری از تعارض منافع و پیشگیری از فساد را در طول دوره مسئولیت‌تان مورد توجه قرار داده و بهبود ببخشید.

همچنین تنقیح قوانین و مقررات، تعامل سازنده با مجلس شورای اسلامی، تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی معطل مانده، تدوین یا بازنگری شیوه‌نامه های حقوقی متناسب با نیازهای سازمان، استفاده از نظر استادان و پژوهشگران حقوق در زمینه چاره اندیشی برای حل مسایل کلان محیط زیستی و افزایش شفافیت و پاسخگویی  و توان‌افزایی بدنه کارشناسی، جانشین‌پروری و استفاده از ظرفیت‌های تخصصی همکاران سازمان، در آن اداره کل مورد انتظار است.

از درگاه خداوند متعال برای شما موفقیت و بهروزی آرزومندم.»

«سید امیرحسین شمس»، پیش از این رئیس مرکز حقوقی شهرداری تهران، رئیس کمیسیون حقوقی کلانشهرهای کشور، مشاور کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و بازرس گروه بازرسی سازمان‌های وابسته به نهاد ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور بود.

انتهای پیام



Source link

پیام بگذارید