فاطمی: پسماند در پهنه شمال کشور به یک معضل جدی تبدیل شده است

0 3



یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران از رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست خواست تا درباره موضوع پسماند پهنه شمالی کشور به طور جدی ورود کنند.

احمد فاطمی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۳ صحن مجلس در تذکری به وزیر کشور گفت: بارها گفته‌ایم و اعلام کرده‌ایم که موضوع پسماند در پهنه شمال کشور به یک معضل جدی تبدیل شده و یک ابرچالش برای آینده است. از رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست می‌خواهم که در این خصوص به طور جدی وارد شوند و کارگروهی در این زمینه تشکیل دهند. 

وی با انتقاد از عدم صدور احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۸ مخابرات اظهار کرد: از سازمان اداری استخدامی می‌خواهم که به صورت جدی در این خصوص وارد عمل شوند و یک راهکاری ارائه دهند تا ان‌شاءالله این عزیزان از این مشکل رهایی پیدا کنند.

این نماینده مجلس هم‌چنین در تذکر دیگری درباره واردات برنج عنوان کرد: مافیای واردات برنج عمداً در حال انجام کاری است که در بعضی از استان‌ها با کمبود برنج مواجه شویم در حالی که در کارخانجات شالی‌کوبی گیلان و مازندران انبارها پر از برنج است. در این خصوص دولت وزارتخانه‌های صمت و وزارت جهاد کشاورزی باید وارد عمل شوند و این برنج‌ها را در استان‌های مختلف توزیع کنند تا توهم کمبود برنج رفع شود چرا که ما در بازار برنج کشور کمبودی نداریم.

انتهای پیام



Source link

پیام بگذارید