ضبط ۶ اسلحه از متخلفین زیست محیطی لرستان

0 3



ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از کشف و ضبط شش قبضه اسلحه مجاز و غیرمجاز به همراه لاشه یک رأس گراز از متخلفین محیط زیستی توسط یگان‌های حفاظت محیط زیست شهرستان‌های دلفان، چگنی، ازنا و منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد خبر داد.

علی سالاروند در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در پی گشت و کنترل شبانه‌روزی نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان در سطح مناطق تحت مدیریت و حوزه‌های استحفاظی، شش نفر متخلف محیط زیستی بازداشت شدند.

وی افزود: از این متخلفین محیط زیستی در حوزه شهرستان دلفان سه قبضه اسلحه گلوله زنی و ساچمه زنی و لاشه یک رأس گراز شکار شده، در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد یک قبضه اسلحه تک لول شکاری غیر مجاز، در حوزه شهرستان چگنی یک قبضه اسلحه گلوله زنی شکاری و در حوزه شهرستان ازنا یک قبضه اسلحه تک لول شکاری و تعدادی فشنگ و سایر ادوات شکار، کشف و ضبط شد.

سالاروند اظهار کرد: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورت جلسه اولیه و تشکیل جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و ادوات کشف شده از آن‌ها تا پایان رأی مرجع محترم قضایی به صورت امانی نزد این اداره کل باقی می‌ماند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از هم استانی‌ها درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی آن را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل تا به قید فوریت نسبت به پیگیری آن اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام



Source link

پیام بگذارید