کاهش توقف خودروها در نمایندگی‌های سایپایدک

شرکت سایپایدک از کاهش توقف خودروها در نمایندگی‌های سایپایدک به دلیل کمبود قطعه و کاهش پرونده‌های شکایتی خبر داد.

0 188

به گزارش نیکان شهر، با برنامه‌ریزی های صورت گرفته با هدف تسریع در ارائه خدمات به مشتریان گروه سایپا، تعداد پرونده‌های شکایتی در حوزه خدمات پس از فروش به میزان ۵۰ درصد کاهش یافت.

اتخاذ رویکرد پیشگیرانه در حوزه امور مشتریان و رسیدگی به موقع به درخواست های ثبت شده، بهبود وضعیت تأمین و توزیع قطعات یدکی، ارتقاء سطح اطلاع رسانی به مشتریان و تسریع در ارائه خدمات به آنها در سطح شبکه خدمات پس از فروش موجب این فعالیت شده است.

از جمله اقداماتی که به کاهش خواب خودرو در نمایندگی های سایپا منجر شده می توان به تامین به موقع قطعات و نظارت ویژه برعملکرد شبکه نمایندگی ها، شناسایی گلوگاه ها، تعریف پروژه بهبود و استفاده بهینه از ظرفیت های نمایندگی ها اشاره کرد.

منبع: پرشین خودرو

پیام بگذارید