ورود پیکاپ L7 پلاس با ایساتیس موتور به بازار

0 213

به گزارش نیکان شهر، شرکت دیارخودرو که سابقه عرضه پیکاپ هایی نظیر Deer، وینگل ۳ و وینگل۵ را دارد، محصول جدید L7 Plus را آماده تولید کرده است که قرار است از طریق شرکت زیرمجموعه‌اش یعنی ایساتیس‌موتور به بازار کشور عرضه‌شود.

در شرایطی که عمده پیکاپ های جدید بازار در دسته‌های قیمتی بیش از یک میلیارد تومان در نسخه های مجهز به گیربکس اتوماتیک و … رقابت می کنند و استفاده از آن ها با هویت پیکاپ در حال تبدیل به یک هدف جانبی تبدیل شده، دیارخودرو پیکاپ جدید و دوکابین L7 Plus را با پیشرانه ۲.۴ لیتری میتسوبیشی و امکانات قابل توجهی نظیر سیستم های کمکی حرکت در سربالایی و سراشیبی، نمایشگر ۸.۵ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه و … آماده عرضه به بازار کرده است.

پیکاپ L7 Plus حدود ۵۴۳۱ میلیمتر طول دارد و از سیستم ۴ چرخ محرک بهره می برد و پیشرانه میتسوبیشی آن با کد ۴K22D4M با حجم ۲.۴ لیتر از نوع تنفس طبیعی است و با حداکثر توان ۱۵۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتون متر شخصیت متفاوتی را نسبت به عمده پیکاپ های تازه وارد به بازار را به نمایش می گذارد.

در شرایطی که جدیدترین تازه وارد های بازار از پیشرانه های توربو استفاده می کنند، این پیکاپ از پیشرانه تنفس طبیعی سری Sirius میتسوبیشی با میل لنگ کوتاه بهره می برد. این پیکاپ در مقایسه با آخرین پیکاپی که توسط دیارخودرو به تولید رسید یعنی گریت‌وال وینگل۵، حدود ۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۰ نیوتون متر گشتاور بیشتر تولید می کند و پیشرانه L7 Plus به نوعی نسخه ارتقاء یافته پیشرانه ۴G69 پیکاپ وینگل است.

همچنین برخی پیکاپ های توربو موجود در بازار از نسخه توربو پیشرانه مشابه L7 Plus استفاده می کنند که حداکثر توانشان تا بیش از ۲۰۰ اسب بخار افزایش پیدا می کند اما این مساله با استفاده از بنزین بی کیفیت و همچنین آفرود در ارتفاع ای بالا بی اثر می شود لذا L7 Plus نسخه ای اقتصادی تر از گزینه های توربو میلیاردی بازار در رده پیکاپ ها به حساب می آید.

پیکاپ L7 Plus همانند عمده رقبای همرده‌اش در بازار از چرخ هایی با ابعاد ۲۶۵/۶۵R17 بهره می برد و زاپاس آن نیز از نوع رینگ استیل فول سایز است.

منبع: پرشین خودرو

پیام بگذارید