امداد خودرو ایران سرباز با مدرک فنی استخدام می‌کند

تفاهم نامه همکاری بین شرکت امداد خودرو ایران و معاونت ستاد کل نیروهای مسلح برای جذب سربازان دارای صلاحیت فنی مرتبط با خودرو منعقد شد.

0 184

به گزارش نیکان شهر، به منظور همکاری و مشارکت در فرآیند اعطای مشاغل در حوزه خدمات امداد و نجات خودرو به کارکنان واجد شرایط معرفی شده از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین تسهیل در بهره مندی کارکنان ستادی و خانواده های آنان ازخدمات امداد خودرو ایران، تفاهم نامه ای بین دو مجموعه به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه که بین سردار زاده کمند معاون نیروی انسانی ستاد کل و فرمانده قرارگاه مرکزی آموزش کارکنان نیروهای مسلح و میرحسینی مدیرکل و گنجی رئیس این هیئت منعقد شد. از مدیران امداد خودرو ایران، تمامی سربازانی که در حین خدمت در حوزه فنی و خدماتی خدمت کرده اند، با کسب مهارت و گواهینامه، می توانند به عنوان امداد خودرو در شهرها و بزرگراه های بین شهری مشغول به کار شوند.

معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده قرارگاه مرکزی آموزش کارکنان وظیفه با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر اشتغال زایی این تفاهم را مفید توصیف کرد و افزود: در فصل جدید همکاری بین دو گروه، امکان ارائه سربازانی که دوران خدمت خود را به پایان رسانده اند را خواهیم داشت. کسانی که تحصیلات خود را به پایان رسانده و در رشته های برق و مکانیک خودرو مسلط هستند را پس از اتمام به شرکت امداد خودرو ایران معرفی خواهیم کرد. این عزیزان با مهارت های خود می توانند وارد ناوگان امداد و نجات ایران شوند.

مدیرعامل امداد خودرو ایران نیز در این مراسم با ارائه گسترش ناوگان امداد خودرو در اقصی نقاط کشور و ارائه خدمات خودرو به تمامی خودروها و همچنین ایفای نقش موثر این ناوگان در امداد رسانی در حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله از جذب نیروهای جوان و علاقه مند در این حوزه خدماتی استقبال کرد.

در جای دیگر این تفاهم نامه با ارائه تسهیلات آبونمان طلایی به خانواده های نیروهای مسلح توسط امداد خودرو ایران موافقت شد.

منبع: ایکوپرس

پیام بگذارید